Wij hebben uw privacy hoog in het vaandel. Daarom versturen wij privacygevoelige documenten niet als bijlage per e-mail, maar via een beveiligd ‘portaal’. Niet alleen omdat we dat vanwege de wet- en regelgeving verplicht zijn, maar gewoon omdat u dat van ons, en trouwens van elke notaris, mag verwachten.
Met het portaal, ‘mijn dossier online’, hebt u altijd toegang tot uw dossier. U kunt 24 uur per dag uw eigen gegevens in deze beveiligde omgeving raadplegen. Inloggen gaat (en ook dat zijn wij verplicht) via zogenaamde twee‑factor‑authenticatie. Dat betekent dat u altijd twee stappen moet zetten om in te loggen: 1) met een loginnaam en wachtwoord en vervolgens 2) met een SMS‑code óf authenticatie app. U hebt dus altijd een smartphone nodig om in te loggen in ‘mijn dossier online’. Hieronder leggen we het voor u uit.
Hoewel u altijd toegang hebt tot uw dossier, adviseren wij wel uw documenten te downloaden en (ook) in uw eigen omgeving op te slaan. Zo bent u nooit afhankelijk van onze systemen.
De inlogprocedure
Als nieuwe klant krijgt u van ons, zodra de zaak in behandeling is genomen, per e-mail (naar het bij ons bekende e-mailadres) een inlogcode toegezonden. Deze heeft u nodig om in te kunnen loggen op ‘mijn dossier online’. Bewaart u deze e-mail dus goed. Uw wachtwoord volgt automatisch per SMS.
Gebruikersnaam
Uw gebruikersnaam is altijd uw (bij ons bekende) e-mailadres.
Wachtwoord
Op het moment dat u voor de eerste keer inlogt, gebruikt u de inlogcode die u via e-mail en het wachtwoord dat u per sms van ons hebt ontvangen. Zodra u hiermee (voor de eerste keer) heeft ingelogd, moet u uw wachtwoord opnieuw instellen. Het wachtwoord moet altijd aan de volgende eisen voldoen:
U kunt uw wachtwoord altijd wijzigen via menu ‘instellingen’.
Wachtwoord vergeten?
Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan in het inlogscherm op ‘Wachtwoord vergeten’. Het systeem zal u een link toesturen waarmee u uw wachtwoord kunt wijzigen.
SMS code of authenticatie app
Voor de tweede stap in de inlogprocedure kunt u kiezen tussen een SMS code die u van ons ontvangt en het gebruik van een authenticatie app. Steeds meer organisaties gebruiken een authenticatie app; dat is veiliger en (uiteindelijk) eenvoudiger. Voorbeelden van een dergelijke app zijn de Microsoft Authenticator en de Google Authenticator, verkrijgbaar in de bekende app stores. Volgt u de instructies die u in deze apps ontvangt.
Bestaande klant?
Bent u al langer klant van ons en al eerder voor ‘mijn dossier online’ aangemeld? Dan kunt u met uw e-mailadres en zelf gekozen wachtwoord inloggen.
LET OP: wij maakten al eerder gebruik van een portaal en de inloggegevens van destijds zijn overgezet naar het nieuwe systeem. Het kan dus zijn dat het (nieuwe) portaal u uit het verleden ‘herkent’. Weet u uw wachtwoord niet meer? Dan kunt u dat wijzigen zoals hierboven aangegeven.
Knop op onze website/e-mailnotificatie
U kunt ‘mijn dossier online’ altijd benaderen via de groene knop op de homepage onze website. En staat er een nieuw bericht of document voor u klaar in ‘mijn dossier online’, dan krijgt u hiervan per e-mail een notificatie. Uiteraard kunt u ook vanuit die notificatie direct doorklikken naar ‘mijn dossier online’.
Speciaal voor onze verwijzers
Bent u een makelaar, hypotheekadviseur, belastingadviseur, accountant, advocaat of andere verwijzer en hebt u meerdere collega’s die toegang (moeten) hebben tot ‘mijn dossier online’? Dan kunnen er binnen uw organisatie een hoofdgebruiker en subgebruikers worden gedefinieerd. De hoofdgebruiker fungeert als het primaire aanspreekpunt van uw organisatie (ook voor situaties waarin de beveiliging van documenten van belang is). Subgebruikers zijn andere geautoriseerde personen binnen uw organisatie die toegang hebben tot ‘mijn dossier online’. Van de hoofdgebruiker moet tenminste het mobiele nummer bij ons bekend zijn.
Binnen uw organisatie wordt het account gedeeld, wat betekent dat er één gebruikersnaam (het algemene e-mailadres) en één wachtwoord is. Het is echter verplicht voor elke subgebruiker om een authenticatie app te gebruiken bij het benaderen van het online dossier.
‘Mijn dossier online’ is er voor u. Wij hebben geprobeerd het systeem zo eenvoudig mogelijk te houden en als het goed is, ‘wijst het zich vanzelf’. Hebt u vragen? Neem dan gerust contact op met de behandelaar van uw dossier. Of stuur een mail naar info@bosscherjanssens.nl.
Korte lijnen, daar houden we van! Als u belt wordt u direct doorverbonden met uw dossierbehandelaar. Indien doorverbinden op dat moment niet lukt, zal er een interne melding gaan naar de dossierbehandelaar. U wordt dan zo spoedig mogelijk teruggebeld.
Uiteraard kunt u ook via het contactformulier een e-mail sturen naar uw dossierbehandelaar.
Bosscher Janssens notarissen B.V. Een allroud notariskantoor dat is ontstaan uit een fusie tussen Notariaat Kuhlmann en Notariskantoor Cohen.
Bosscher Janssens notarissen treedt hier en daar als sponsor op. Goed voor de naamsbekendheid, maar vooral omdat we het leuk vinden. En omdat het leuk moet zijn, beperken we ons tot gebieden waarin wij ons ook sociaal bewegen.
DE WONINGAVOND: VOOR DE START VAN EEN NIEUW BEGIN
Op 30 november aanstaande organiseren we samen met Huis Hypotheek, Schonewille & ter Harkel Verzekeringen en Financieringen, Lagro Ebens en 'Duurzaam Financieren' een informatieavond over de aan- en verkoop van je woning. Kopen, verkopen, financieren, verduurzamen, vermogensopbouw, maar ook samenlevingsvormen, testamenten, alles kan aan bod komen, waarbij wij natuurlijk de notariële invalshoek kunnen belichten. We zijn vanaf 17.00 uur met elkaar te gast bij Lagro Ebens aan de Oude Ebbingestraat 91 in Groningen. Kom je ook? ... Bekijk meerZie minder
0 ReactiesComment on Facebook
Onder toeziend oog van familie, vrienden en collega’s beëdigd: onze (toegevoegd) notaris Clarianne💐📃. Van harte❗️ ... Bekijk meerZie minder
3 ReactiesComment on Facebook
Van harte gefeliciteerd 🎉
Van harte gefeliciteerd met deze aanwinst! 👍🎉
Van harte gefeliciteerd Clarianne!